Collegereeks 'Essenties van duurzaam consumentengedrag'

Wiki NME Podium
 

Collegereeks 'Essenties van duurzaam consumentengedrag'

Hoe denkt de duurzame consument? Is de duurzame consument een mythe? Zo nee, hoe kun je consumentengedrag dan richting duurzaamheid sturen? Wat zeggen recente inzichten uit de consumentenpsychologie daarover?

 

ImpactAcademy organiseert vanaf april de collegereeks ‘Essenties van duurzaam consumentengedrag’ die onder meer op bovenstaande vragen ingaat. In deze inspirerende collegereeks nemen gerenommeerde experts uit de bedrijfspraktijk, marktonderzoek en de wetenschap u mee in de weerbarstige en genuanceerde wereld van duurzaam consumeren. Zij gaan in hun bijdragen onder meer in op mythes en misconcepties over duurzame consumptie, scheiden feiten van fictie, schetsen de belofte en beperkingen ervan en geven (on)mogelijkheden voor organisaties aan. Bovendien gaan zij – ieder vanuit een eigen invalshoek – graag met u in discussie over hun ideeën, opvattingen en onderzoeksresultaten.

 

Meer informatie vind je in bijgaande leaflet. Wil je je inschrijven voor deze collegereeks? Ga dan naar http://impact-academy.nl/inschrijven.php.

 

En kijk natuurlijk op www.psychologievoorduurzaamheid.nl voor de laatste nieuwe blogs!

 

 
30-05-2013 t/m 31-05-2013
05-11-2013 t/m 06-11-2013
25-01-2014
22-03-2014
08-04-2014
23-04-2014 t/m 25-04-2014
12-05-2014 t/m 18-05-2014
13-05-2014
17-05-2014 t/m 25-05-2014
20-05-2014
22-05-2014
24-05-2014 t/m 25-05-2014
25-05-2014
27-05-2014
05-06-2014
18-06-2014 t/m 21-06-2014
04-08-2014 t/m 08-08-2014
04-08-2014 t/m 08-08-2014
15-09-2014 t/m 16-09-2014
27-10-2014 t/m 28-10-2014
18-11-2014 t/m 20-11-2014
NMEpodium is een samenwerkingsverband van IVN, GDO, Veldwerk Nederland, SMEAdvies en VVM Sectie NME en is financieel mogelijk door het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie.